Obavještavamo korisnike usluga J.P. „VODOKOM“ d.o.o. Kakanj da radnici i uprava preduzeća svjesni trenutne situacije u kojoj se nalazimo ulažu maksimalne napore kako bi svi građani u ovim danima imali urednu i kvalitetnu isporuku pitke vode.
U tom cilju, 24 sata dnevno, provode se mjere i aktivnosti pojačanog nadzora nad održavanjem sistema, a svi kvarovi se hitno saniraju.
Također, do daljnjeg su obustavljena isključenja korisnika, pravnih i fizičkih lica, sa sistema vodovodne mreže.
Prikupljanje, odvoz i deponovanje smeća se odvija po redovnom rasporedu, grad po potrebi i dva puta dnevno, uz pojačane mjere dezinfekcije kontejnera, podzemnih kontejnera i samih namjenskih vozila koja obavljaju odvoz.
Prema naredbi federalnog i općinskog Štaba civilne zaštite subotom je dozvoljen rad zelene pijace uz uslov maksimalnog pridržavanja propisanih mjera zaštite, kako kupaca tako i prodavaca.
Shodno vremenskim prilikama, kao jedna od aktivnosti i mjera u sprečavanju širenja virusa COVID 19, vrši se i redovno pranje gradskih i prigradskih ulica, te kontinuirano metenje ulica i uklanjanje smeća i otpadaka sa javnih površina. U zgradama gdje J.P. „VODOKOM“ d.o.o. Kakanj obavlja djelatnost upravitelja svim predstavnicima etažnih vlasnika podijeljena su dezinfekciona sredstva uz redovno i pojačano čišćenje i dezinfekciju svih zajedničkih dijelova zgrada.
Pozivamo sve građane na korištenje elektronskih servisa za plaćanje naših usluga, a one koji to nisu u mogućnosti obavještavamo da blagajna preduzeća radi do 14 sati. Molimo građane da se prilikom plaćanja na blagajni pridržavaju svih propisanih mjera zaštite.
Rad mobilnih i drugih ekipa u J.P. „VODOKOM“ d.o.o. Kakanj organizovan je u smjenama i iste su u stalnoj pripravnosti te spremne za intervenciju.
Broj dežurne službe je 060 32 97 744, a za sve ostale informacije obratite se na 032 55 79 50, e-mail vodokom@bih.net.ba.
S poštovanjem,