Podsjećamo korisnike usluga koji žive u zgradama zajedničkog stanovanja da je, u okviru redovnog mjesečnog obračuna usluga, potrebno prijaviti stanje na mjerilu do 25. u mjesecu.
Korisnici koji žive u prigradskim i seoskim područjima brojno stanje na mjerilu mogu prijaviti u skladu sa datumom obračuna prikazanog na računu.
Koristimo se ovom prilikom da podsjetimo određeni broj potrošača (kod kojih je iz više razloga onemogućen pristup mjerilu) na nekoliko odredbi iz člana 45. Odluke o vodovodu i kanalizaciji: „Potrošač je dužan omogućiti očitavanje vodomjera. Ako krivicom potrošača ovlašteni zaposlenik javnog preduzeća nije mogao izvršiti očitanje vodomjera, potrošnja vode za taj mjesec ili mjesečni period određuje se procjenom na osnovu prosječne potrošnje u posljednjem mjesecu (potrošača ili slične grupe), a definitvino prilikom sljedećeg očitanja. Ako potrošač ne omogući očitanje vodomjera i sljedeći put ili dva puta u toku godine, javno preduzeće ima pravo da uskrati dalje pružanje usluge i da podnese prekršajni nalog, odnosno pokrene prekršajni postupak…“.
Velikom broju korisnika zahvaljujemo na redovnim prijavama te podsjećamo da brojno stanje na mjerilu možete prijaviti kao i do sada telefonom 032 55 79 50, lično u obračunsku službu kancelarija br. 6, putem online servisa e-Vodokom, ili direktno na e-mail vodokom@bih.net.ba.