Za potrošače (fizička lica) od ove sezone promijenjen raspored očitanja mjerila

Dosadašnji plan i program očitanja stanja na vodomjerima podrazumijevao je očitanje vodomjera svaki mjesec od marta do oktobra tokom kalendarske godine.

Obavještavamo korisnike naših usluga, kategorija fizička lica, da je došlo do promjene rasporeda na način da će se od ove sezone periodična očitanja stanja na mjerilima vršiti  u mjesecima april, juli i oktobar.

Pozivamo korisnike da  u skladu s promijenjenim rasporedom očitanja (april, juli, oktobar) pripreme mjerila za očitanje te omoguće nesmetan pristup vodomjerima.

Obračun potrošnje vršit će se na osnovu očitanja stvarne potrošnje te na osnovu prosjeka u periodu kada se ne očitavaju mjerila.

Podsjećamo korisnike naših usluga da način prijave stanja na mjerilima ostaje nepromijenjen, odnosno i dalje korisnici mogu sami javljati stanja i to na sljedeće načine:

  • putem telefona 032 55 79 50,
  • lično u kancelariji obračuna,
  • e-mailom vodokom@bih.net.ba,
  • a omogućena je i prijava putem online servisa eVodokom.

Za kategoriju pravna lica redovan mjesečni raspored očitanja mjerila ostaje nepromijenjen.

Za sve dodatne informacije možete se obratiti putem telefona 032 55 79 50 ili na e-mail vodokom@bih.net.ba.